Cheat Engine Free Download - Phần Mềm Hack Games Cực Đỉnh

Cheat Engine là một công cụ mã nguồn mở được thiết kế để giúp bạn thay đổi trò chơi trên máy tính duy nhất chạy bên dưới cửa sổ để bạn có thể làm cho họ khó khăn hơn hay dễ dàng hơn tùy thuộc vào sở thích của bạn (ví dụ: Tìm 100hp đó là quá dễ dàng, hãy thử chơi một trò chơi với một tối đa của 1 HP), nhưng cũng chứa các công cụ hữu ích khác để giúp gỡ lỗi chơi và các ứng dụng thông thường.
Nó đi kèm với một máy quét bộ nhớ để nhanh chóng quét các biến được sử dụng trong một trò chơi và cho phép bạn thay đổi chúng, nhưng nó cũng đi kèm với một trình gỡ lỗi, disassembler, lắp ráp, speedhack, hãng sản xuất huấn luyện viên, các công cụ thao tác trực tiếp 3D, công cụ kiểm tra hệ thống và nhiều hơn nữa.
Đối với người dùng mới, nó được khuyến khích để đi qua các hướng dẫn (The một mà đến với Cheat Engine, bạn có thể tìm thấy nó trong danh sách các chương trình của bạn sau khi cài đặt) và ít nhất tầm 5 bước cho sự hiểu biết cơ bản của việc sử dụng Cheat Engine.
Đọc trước khi download: Cheat engine chỉ dành cho mục đích giáo dục. Trước khi bạn gắn động cơ để Cheat cho một quá trình của games, hãy chắc chắn rằng bạn không vi phạm các EULA / TOS của trò chơi cụ thể / ứng dụng.
Lưu ý: Một số chương trình anti-virus nhận nhầm phần của Cheat Engine là một trojan / virus. Nếu gặp phải rắc rối khi cài đặt, hoặc gian lận cơ không chức năng, tắt anti-virus của bạn trước khi cài đặt hoặc chạy Cheat Engine. Tuy nhiên, đây có thể là bước nhầm lẫn trên máy tính của bạn hay có thể máy đã bị lỗi bởi mình sử dụng nó nhiều đến mức không kể hết với nhiều máy tính khác nhau. Phiên bản nâng cấp liên tục để khắc phục các vấn đề bảo mật của nhiều chơi ngày càng nhiều. Thông tin bản dịch: Google Dịch. Nguồn: CheatEngine.Org
Infomation Fixes:
Network: Network server can now handle multiple incoming connections at the same time.
Gui: Fixed a crash when using multiple scan tabs.
Assembler/Disassembler: Fixed several assembler/disassembler bugs.
Debug: Fixed issues where deleting a breakpoint wouldn't actually remove it, causing a crash.
Debug: Fixed a problem where deleting a breakpoint that was marked for deletion would never happen if the game was constantly triggering the debugger.
Lua: Fixed the 6.2 and earlier version of opendialog_execute.
Lua: Fixed memscan.waitTillDone() when using it on the gui memscan.
Lua: Fixed speedhack_setSpeed() not taking more than 3 digits.
D3D Hook: Direct3D9 objects now support transparency.
D3D Hook: Fix detection of which directx version is actually used for rendering.
Dissect Data: Fixed the column click detection when scrolled.
Auto Assembler: Fixed some commands not highlighting properly.
Ultimap: Fixed ultimap so it now works in windows 8.
Ultimap: Fixed the hotkeys.
Ultimap: Fixed the hint popup for pre-emptive flushing.
Symbols: Fixed a problem where 32-bit modules where detected as 64-bit.
Memory Scan: Fixed next scan causing a buffer overflow in some rare situations.
Form Designer: Fixed a problem where deleting a non visible object failed (press the delete key in the object inspector tree).
Trainer Designer: Fixed the go back to generated form from functioning and related issues.
PE-Info: Fixed a possibility where a bad PE header could cause an read error.
Memory view: Hexview: Fix 8-byte value editing.
Syntax Highlighters LUA/AA: Fixed UTF8 encoded text.
Syntax Highlighters AA: Added xmm registers.
Additions and changes:
Address List: Added a group option that shows a +/- sign in front of group entries.
Address List: Pressing enter on a single entry now goes into value edit mode.
Address List: Added an option so certain entries in the address list show a groupbox the user can pick from.
Auto Assembler: New auto assembler templates that focus on Array of Byte scans(thanks to jgoemat).
Auto Assembler: The auto assembler can now handle {$LUA} and {$ASM} preprocessors for multiline lua scripts.
Break And Trace: Added a donottrace.txt file in the base directory which holds a list of modules that should not be traced but stepped over instead.
Pointerscan: Improved performance of the pointer scanner.
Pointerscan: The pointerscan now has the option to generate a lot smaller .PTR files.
Pointerscan: Added the ability to do a distributed pointerscan and pointer rescan.
ProcessList: You can now type in the processlist to filter for the specific process.
Network: Added a basic ARM assembler/disasembler.
Network: The linux/android network version can now use basic debugging (find what access/writes).
Network: Added speedhack to the network version.
Network: The network version now compresses read/write process memory before sending to the client. The compression level can be changed at runtime.
Network: Added module injection for linux/android.
Symbols: Added better support for .PDB debug files so parameters and local variable references show when that data is available.
Symbols: Added support for .Net
Symbols: Added support for Java (proof-of-concept showing off the extendabilty of CE).
Symbols: Added support for Mono (^).
Memory view: Hexview: Added decimal display modes for the other types.
Memory View: Added shift-scrollng to the hexview and disassembler so you can scroll by 1 byte changes instead of the default calculated sizes.
Stack View: Added a search option.
D3D Hook: you can now reattach the D3D hook to a process that previously had been hooked.
Lua engine window: Added a search and replace option to the editor.
Lua engine window: Added the ability to set breakpoints, inspect variables and step over lines.
Lua engine window: Enabled tab indentation of blocks.
Lua engine window: Some extra customization options.
Trainer Generator: Replaced the beepOnAction with playSoundOnAction and added 2 build in activate/deativate sounds. (You can override them) Trainer Generator: The XM file field now has a play button.
Lua/Trainer Generator/Designer: Added several new components , propertes and methods.
Lua: Added a dll search path to cedir\clibs32 or cedir\clibs64 depending on which cheat engine version is used. Use it for lua extentions Lua: Made it more forgiving about method and property names.
Lua: Added some threading helper functions.
Lua: You can now override the disassembler/assembler.
Lua: Lots of other new features. Check out main.lua
Chia sẻ trên Google Plus +1

About Unknown

    Blogger Comment

0 nhận xét :

Đăng nhận xét